Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
14. 5. 2011 21:38
Dobry den, koupil jsem si ve znackovem obchode tricko. Po cca týdnu jsem si vsiml, ze ma na krku dve dirky, obratil jsem se tedy na prodejce s reklamaci, triko nebylo vubec nosene. S prodavackou jsem se domluvil, ze chci vymenit triko za stejne, bylo mi receno, ze neni problem, ale musi probehnout radna reklamace. Ale na reklamacni protokol do kolonky POPIS ZAVADY uvedly mimo popis zavady i jednu vetu, ktera je psana ve slovenstine a zni: Zakaznik suhlasi s vymenou za ine neposkodene zbozi. (domnival jsem se, ze se jedna o to, ze souhlasi za vymenu trika, ale za stejne)
Reklamace byla uznana, ale stejne triko jiz nemaji a nabizi mi pouze moznost si vybrat zbozi z obchodu. Maji na toto pravo? Nyni se vymlouvaji na podepsany reklamacni protokol, kde je uvedena ona posledni veta.
Nyni opravdu nemohu chtit penize zpet, cili odstoupeni od smlouvy? Zavada byla reklamovana do tydne od koupeni.
Moc dekuji za odpoved!