Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
24. 5. 2011 19:09
Dobrý den,
prosím o odbornou pomoc při reklamaci. Jedná se o reklamaci bezbarvého laku ve spreji, který se aplikuje jako konečná fáze při stříkání dveří u auta. Tento lak bohužel byl matný a proto výsledný efekt působí velmi odlišně od ostatních částí auta. Prodejce sám vyzkoušel tento lak, uznal, že je matný a dál jsme pokračovali při reklamaci klasickým způsobem, kdy prodávající poslal tento lak k expertýze dodavateli, po 30ti dnech dostal vyrozumění, že lak je v pořádku.....Prodávající mi chce vrátit peníze za tento lak. Já s tímto nesouhlasím. Požaduji adekvátní častku za práci spojenou s odstraněním tohoto laku(matného) a následného přestříkání barvou a laku. Mám na to nárok? Děkuji za Váš čas,Buriánek Michal