Jak postupovat při reklamaci laku na aut

  • (neregistrovaný)

    24. 5. 2011 19:09

    Dobrý den,
    prosím o odbornou pomoc při reklamaci. Jedná se o reklamaci bezbarvého laku ve spreji, který se aplikuje jako konečná fáze při stříkání dveří u auta. Tento lak bohužel byl matný a proto výsledný efekt působí velmi odlišně od ostatních částí auta. Prodejce sám vyzkoušel tento lak, uznal, že je matný a dál jsme pokračovali při reklamaci klasickým způsobem, kdy prodávající poslal tento lak k expertýze dodavateli, po 30ti dnech dostal vyrozumění, že lak je v pořádku.....Prodávající mi chce vrátit peníze za tento lak. Já s tímto nesouhlasím. Požaduji adekvátní častku za práci spojenou s odstraněním tohoto laku(matného) a následného přestříkání barvou a laku. Mám na to nárok? Děkuji za Váš čas,Buriánek Michal

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).