Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
14. 6. 2011 8:30
Dobrý den, náš e-shop v případě uznané reklamace vrací zákazníkovi jeho náklady na poštovné, kdy nám zboží zasílal zpět. Po zákazníkovi vždy chceme naskenovat podací lístek a v této výši mu poštovné vrátíme. Vracíme bez DPH, je to tak správně?