Hlavní navigace

Vrátili jsme zboží-čekat na oprav.dokla?

  • (neregistrovaný) 88.101.58.---

    28. 6. 2011 11:09

    Prosím, vrátili jsme jednu omylem objednanou věc, jak mám postupovat z hlediska DPH, počkat na opravný daňový doklad a ten zařadit datumem doručení?
    Musím na něho počkat určitě, protože nevím částku, jen nevím, jestli zařadit do DPH datem vrácení zboží nebo datem doručení dobropisu-opravného daň. dokladu. Je to na přelomu měsíce. Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 28. 6. 2011 12:05

      začínající (neregistrovaný) 88.101.125.---

      Re: Vrátili jsme zboží-čekat na oprav.do
      připojuji se k dotazu, svádím zde s tím souboj den co den :-((
      po novelizaci je v tom chaos, já čekám na ODD třeba i 2 měsíce a nikdy nevím předem částku, nehledě na to, že pokud chci zapsat předem doklad, který nemám v ruce, za dva měsíce už ho v programu neopravím (číslo dokladu, částku....) U nás se navíc jedná o nemalé množství těchto ODD a nemalé sumy, neví někdo co s tím?

    • 28. 6. 2011 12:20

      L. (neregistrovaný) 90.177.96.---

      Re: Vrátili jsme zboží-čekat na oprav.do
      dle mého dáte do dph datumem, kdy víte o skutečnosti, která povede např. ke snížení dph - tj. např. kdy obdržíte protokol o uznání reklamace; datem samotného vrácení zboží bych to tam asi nedávala, nevíte, zda vrácení bude uznáno, ne ? pokud neposílají žádný protokol, asi bych čekala na první zprávu od nich - i když to bude třeba až ten opravný doklad, to je můj názor

    • 28. 6. 2011 21:22

      Alex. (neregistrovaný) 80.251.252.---

      Re: Vrátili jsme zboží-čekat na oprav.do
      Prakticky to snad ani jinak nejde, i když víme o skutečnosti, že nám to uznají a zboží vezmou zpět. Díky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).