Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
1. 7. 2011 18:48
Dobrý den, jsme firma (s.r.o.), která jiné firmě (s.r.o.) namontovalal zabezpečovací zařízení. Po roce a půl zákazník tvrdí, že mu jedna z komponent přestala fungovat a má posudek, že není kompatibilní s dodaným systémem a požaduje řešení reklamace. V řešení reklamace nemáme problém, ale naše otázka zní:
1) Reklamaci by měl zákazník uplatnit u nás na prodejně, nebo jsme povinní zboží vyzvednout u něj, když byla provedena montáž?
2) Jaká je doba pro reklamaci u vztahu mezi právnivkými osobami?