Hlavní navigace

Program Money - interní doklad

  • (neregistrovaný) 81.25.18.---

    13. 7. 2011 18:11

    Dobrý den, prosím o radu.
    Jsme s.r.o. Předčasně jsme ukončili leasing splacením. V konečném vyúčtování mám:
    - fakturu za odkup
    - fakturu za leasing poplatek za předčasné ukončení
    - doplatek pojistného
    - přeplatek leasing.částek
    - zůstatek časového rozlišení

    Celková částka k doplacení je nižší než zmíněné dvě faktury dohromady. Tato částka k doplacení byla zaplacena z BU. Zbytek doúčtování jsem chtěla v účetnictví vyřešit jedním interním dokladem, ALE mám problém, že mi nejde (nebo netuším) jedním interním dokladem "uhradit" 2faktury naráz.
    Prosím pokud někdo účtujete v money a máte s tímto zkušenosti - je to možné? Můžu jedním interním dokladem uhradit 2faktury + případné další účtování?

    Děkuji moc za pomoc

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 7. 2011 9:08

      Denisa M. (neregistrovaný) 194.108.133.---

      Re: Program Money - interní doklad
      >Dobrý den, prosím o radu.
      >Jsme s.r.o. Předčasně jsme ukončili leasing splacením.
      >V konečném vyúčtování mám:
      >- fakturu za odkup
      >- fakturu za leasing poplatek za předčasné ukončení
      >- doplatek pojistného
      >- přeplatek leasing.částek
      >- zůstatek časového rozlišení
      >
      >Celková částka k doplacení je nižší než zmíněné dvě
      >faktury dohromady. Tato částka k doplacení byla
      >zaplacena z BU. Zbytek doúčtování jsem chtěla v účetnictví
      >vyřešit jedním interním dokladem, ALE mám problém, že mi
      >nejde (nebo netuším) jedním interním dokladem
      >"uhradit" 2faktury naráz.
      >Prosím pokud někdo účtujete v money a máte s tímto
      >zkušenosti - je to možné? Můžu jedním interním dokladem
      >uhradit 2faktury + případné další účtování?

      Aby vám to v SW nedělalo psí kusy, bude lepší, když spárování provedete po jednom, na jeden ID jedna úhrada. V Money se nepřenese částka ze seznamu hrazených dokladů (kam se dostanete přes ... u v.s. ) do "hlavní" tabulky ID, tam si částku musíte ručně dopsat, aby došlo ke správnému zaúčtování a spárování - takovou mám zkušenost já... pokud byste chtěla hradit na jeden ID víc závazků, nemáte jak je položkově dopsat...





      >
      >Děkuji moc za pomoc

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).