Re: přesčasy vedoucích
>Dobrý den. Pracuji jako vedoucí obchodu velkého
>nadnárodního podniku. Samozřejmě mám v pracovní smlouvě
>klauzuli o 150 hodinách přesčasů, které jsou již zahrnuty
>ve mzdě. Ale já mám k dnešnímu dni již 397 hodin
>přesčasu, peníze žádné a odmítají mi dát i dovolenou. Můj
>nadřízený trvá na tom, že musím být v práci každý den,
>takže jestli dobře počítám, nasbírám do konce roku
>více než 1000 hodin přesčas:-)
>To už se mi zdá vážně mimo. Jistě, že protiprávní, ale
>už mám někdy pocit, že ráno ani nevstanu a do práci
>již příjdu unavená. Jak asi budu vypadat v prosinci?
>Nechci to řešit soudně, je nějaká jiná možnost?
Re: přesčasy vedoucích
několik měsíců jsem byla jediná, kdo měl klíče od pobočky. Takže jsem denně otvírala v 8:30 a zavírala v 21:15. Nemám žádný písemný příkaz k přesčasům, což je jistě nemilé, ale asi ne neřešitelné. Poslední dva měsíce raději všechno řešim mailem, abych měla alespoň něco v ruce.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
6. 8. 2011 22:12
Dobrý den. Pracuji jako vedoucí obchodu velkého nadnárodního podniku. Samozřejmě mám v pracovní smlouvě klauzuli o 150 hodinách přesčasů, které jsou již zahrnuty ve mzdě. Ale já mám k dnešnímu dni již 397 hodin přesčasu, peníze žádné a odmítají mi dát i dovolenou. Můj nadřízený trvá na tom, že musím být v práci každý den, takže jestli dobře počítám, nasbírám do konce roku více než 1000 hodin přesčas:-)