Re: Vystavení fa v MONEY
Platby jsou převážně převodem. Teď jsem se ptala jednatele, jestli musí zaokrouhlovat na celé koruny, tak jemu je to v podstatě jedno.
Ještě dotaz, protože jsem začátečník, když bych chtěla tedy začít vystavovat faktury nezaokrouhleně na celé jednotky, můžu s tím začít už teď, nebo musím počkat na doběhnutí roku???
Dobrý den,
u nás faktruy vystavené bez vazby na sklad (DL....) nezaokrouhlujeme, s vazbou na sklad se zaokrouhlení promítne v nule. Ale lze nastavit jinak v korekcích. Jinak ve fakturách v pro ČR v Kč zaokrouhlujeme (haléře, desetihaléře), faktury v EUR pro zemí společenství nezaokrouhlujeme vůbec....
Nejlepší je nastavit si zaokrouhlování přímo v programu.
Nástroje - nastavení účetního období - fakturace - způsob zaokrouhlení ceny celkem - například - na jednotky - zaokrouhlení rozpouštět do ..... je to lepší, než na každé vystavované faktuře to dělat ručně...
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Výpočet důchodu se v roce 2026 změní
Výše záloh na nemocenské pojištění, které zaplatí OSVČ v roce 2026
Špehování konkurence za pár stovek: Jak najít jejich slabiny a vytěžit z toho maximum
Mzdové účetnictví v roce 2025 aneb krátké ohlédnutí končícím rokem
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
12. 8. 2011 13:58
Prosím o zkušenosti při vystavování faktur v MONEY S3.
Když mám například zboží:
ZD...........12.548,-
20%..........2.509,60
Celkem.........15.057,60
K platbě....15.058,- ....... ale kam s těmi 0,40 haléři?
Můžu "rozpustit" v nulovém základu, ale to mi pak rozhazuje daňové přiznání k DPH (rozdíl v ZD a DPH při kontrolním výpočtu)
nebo můžu "rozpustit" do základní sazby DPH, ale to se zase liším s potvrzenou objednávkou, sice o haléře, ale liším.
Tak jsem myslela, že když na formuláři je kolonka zaokrouhleno, tak to tam přeci nějak jít musí.
Máte někdo, prosím, zkušenosti?