Hlavní navigace

Nepracovní úraz

• (neregistrovaný) 46.13.95.---

14. 8. 2011 11:49

Dobrý den chtěla bych se optat co to znamená nepr.úraz.Pracuji jako šička a uprostřed směny mě začalo bolet zápěstí.Moje mistrová mě poslala k lékaři a ten mi řekl že je to zánět šlach a že to má být vedeno jako pracovní úraz.Jenže sociálka mi nechce poslat nemocenskou dokud nevyplním nepracovní úraz.Proč mám vyplňovat nepracovní úraz když je to vedeno jako pracovní úraz.předem děkuji za odpověď.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 8. 2011 15:39

V. (neregistrovaný) 77.240.96.---

Re: nepracovní úraz
      Je to vedeno jako pracovní úraz u zaměstnavatele?
      Máte kopii zápisu o pracovním úrazu od zaměstnavatele?

• 14. 8. 2011 15:40

M.H. (neregistrovaný) 85.71.121.---

A JE to vedeno jako pracovní úraz? Hlásila jste zaměstnavateli vznik úrazu, kdy k němu došlo, jak k němu došlo? Pokud ne, tak se sociálka pravděpodobně obrátila na zaměstnavatele, aby jí zaslal hlášení o vzniku úrazu, zaměstnavatel odpověděl, že žádný pracovní úraz u vás neevidují, tak chce sociálka po vás hlášení o nepracovním úrazu. Pokud jste úraz hlásila, tak nejlíp se zeptat přímo na sociálce, proč po vás chtějí hlášení o nepracovním úrazu.

Ale jinak mi to přijde divné. Vy o úrazu nic nepíšete, bolest zápěstí přišla jen tak sama od sebe (OK, u zánětu šlach může být), tak nemělo by se jednat spíš o podezření na nemoc z povolání než o pracovní úraz?

• 15. 8. 2011 9:23

xy5

pokud by se jednalo o nemoc z povolání, tak to nepřísluší řešit obvodnímu lékaři
      a zánět šlach, dle mého názoru, není pracovní úraz (proto to také jako PÚ zam-tel neuznal a nevypsal záznam o PÚ)

• 15. 8. 2011 13:20

Lenka F. (neregistrovaný) 90.180.49.---