Nadbytečnost

  • (neregistrovaný)

    16. 8. 2011 7:47

    Dobrý den, prosím o konzultaci v této věci.
    Nyní by se nám měla vrátit z rodičovké dovolené paní, které má pracovní smlouvu na pozici administrativní pracovnice. Pracovala ve firmě jako fakturantka, mzdová účetní, pokladní, se sklady. Tato pracovní pozici, ale ve firmě již není, práce byla přerozdělena mezi ostatní zaměstnance, účetní si přibrala pokladnu a faktury, skladník sklady,na pozici mezd přijata jiná paní s pracovní smlouvou na pozici mzdová účetní na dobu neurčitou.
    Ve firmě neproběhla žádná organizační změna. Pro dotyčnou administrativní pracovnici práci nemáme, chceme vyplatit odstupné. Správný postup je:
    Svolat poradu ředitelů a rozhodnout o organizačních změnách
    -k jakému datu toto rozhodnutí provést /můžeme třeba k dnešnímu datu, nebo mělo být již provedeno?/
    znění .....V rámci opatření za účelem zvýšení efektivnosti práce
    bylo odsouhlaseno zrušení pracovního místa - administrativní pracovník a rozvázání pracovního poměru pro nadbytečnost dle § ... s těmito zaměstnanci: ....
    Dva měsíc měsíce platit průměrem náhradu mzdy, vyplatit odstupné.
    Děkuji Market

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).