Hlavní navigace

Zaměstnanec - chyba - škoda - DPH

  • (neregistrovaný) 193.85.112.---

    18. 8. 2011 12:12

    Dobrý den , ještě jsem nikdy neřešila takovýto problém. Zaměstanec špatně zadal tisk - vznikla tisková chyba - tiskárna vyfakturovala tento tisk samozřejmě s DPH. Zaměstanec souhlasí s uhrazením této škody. Náhrada škody je bez DPH , takže se nabízí uplatnit si DPH z faktury u státu a základ daně mi uhradí zaměstnanec. Ale nějak mi to nesedí .... mám nárok na odpočet daně ? Nebo mám tuto částku celou požadpovat po zaměstnanci ....

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 8. 2011 14:26

      I. (neregistrovaný) 77.236.196.---

      Re: Zaměstnanec - chyba - škoda - DPH
      Opravdu si můžete uplatnit DPH z přijaté faktury. A opravdu vyúčtujete škodu zaměstnanci pouze ve výši základu daně, tj. bez DPH. Koukněte do historie, škodní události tu již xkrát řešeny byly.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).