Hlavní navigace

Reklamace notebooku - vrácení peněz

  • (neregistrovaný) 88.103.132.---

    19. 8. 2011 12:13

    Dobrý den, koupil jsem si notebook ale po nějaké době začal vykazovat jednu vadu - z ničeho nic se zasekne a přes celý displej se objeví náhodná barva. Potom musím notebook dlouhým podržením tlačítka vypnout a znovu zapnout a vše funguje normálně.

    Poslal jsem ho na reklamaci, tam vyměnili hdd, vyčistili chlazení a přehráli bios, notebook poté fungoval cca měsíc a začal vykazovat znovu stejnou vadu. Opět jsem ho poslal na reklamaci, opravili grafickou kartu a zaslali mi ho zpátky. Ještě v ten den, kdy dorazil, se závada projevila, takže vlastně už potřetí.

    Chtěl bych vědět, jestli mám nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, protože se jedná stále o tu samou vadu již potřetí a podle §622 odst. 2 občanského zákoníku mám nárok na vrácení peněz, pokud se stejná vada projeví 3x.

    Problém je v tom, že si nedokážu vysvětlit slovo vada. Z jedné strany to může být přímo vada některé součástky, napři grafické karty a v tom případě by mi museli v servisu 3x tu grafickou kartu opravit, abych mohl odstoupit od smlouvy, ale na druhou stranu může být vada ten problém, který se projevuje a já nevím, jestli mám nárok na vrácení peněz, nebo ne, protože zatím žádnou součástku 3x neopravili, ale ta závada (kdy se notebook zasekne) se už projevila 3x. Resp projevila se víckrát, ale teď budu notebook posílat na třetí reklamaci a pokud by to bylo možné, chtěl bych odstoupit od smlouvy a vrátit peníze.

    Předem děkuji za odpovědi.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).