Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
22. 8. 2011 9:07
Dobrý den, dnes jsem poslal notebook na třetí reklamaci se stejnou vadou a žádostí o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Vzhledem k tomu, že o tom ani prodejce neví, protože jsem notebook posílal přímo z domova do autorizovaného servisu (prodejce jsem se ptal, zda je to tak v pořádku, napsal mi, že ano a kdybych to posílal přes něj, tak mě to jen zdrží) a tak si myslim, že pokud mi vyhoví (což by měli), tak mi servis vystaví dobropis.
A chtěl bych se tedy zeptat, jestli mi za ten dobropis musí prodejce vrátit peníze (prostě hotovost na ruku nebo na účet), nebo jestli si jen u něj musim na ten dobropis vybrat jiný notebook nebo nějaké zboží za tu cenu a neměl bych tak nárok na vyplacení peněz.
Děkuji za odpověď.