Dobropis

  • (neregistrovaný)

    22. 8. 2011 9:07

    Dobrý den, dnes jsem poslal notebook na třetí reklamaci se stejnou vadou a žádostí o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Vzhledem k tomu, že o tom ani prodejce neví, protože jsem notebook posílal přímo z domova do autorizovaného servisu (prodejce jsem se ptal, zda je to tak v pořádku, napsal mi, že ano a kdybych to posílal přes něj, tak mě to jen zdrží) a tak si myslim, že pokud mi vyhoví (což by měli), tak mi servis vystaví dobropis.

    A chtěl bych se tedy zeptat, jestli mi za ten dobropis musí prodejce vrátit peníze (prostě hotovost na ruku nebo na účet), nebo jestli si jen u něj musim na ten dobropis vybrat jiný notebook nebo nějaké zboží za tu cenu a neměl bych tak nárok na vyplacení peněz.

    Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).