Hlavní navigace

Pracovní poměr uzavřený na 12 hodin.

• (neregistrovaný) 213.168.183.---

31. 8. 2011 21:33

Dobrý den, prosím o radu.

Přebírala jsem mzdy po paní účetní, která zaměstnancům, kteří pracovali na 12 hodinový pracovní poměr, projížděla výplaty v 8 hodinách, tutiž i náhrady a vše ostatní bylo vedeno jako 8 hodin denně. Nehledě na to, že neřešila žádné příplatky za víkendy a ani noční. Co teď s tím? A jak na to co nejlépe navázat a čeho se u tohoto pracovního poměru sjednaného na 12 hodin denně vyvarovat? Moc děkuji

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 9. 2011 9:59

pája

Re: pracovní poměr uzavřený na 12 hodin.
      >Dobrý den, prosím o radu.
      >
      >Přebírala jsem mzdy po paní účetní, která
      >zaměstnancům, kteří pracovali na 12 hodinový pracovní poměr,
      >projížděla výplaty v 8 hodinách, tutiž i náhrady a vše
      >ostatní bylo vedeno jako 8 hodin denně. Nehledě na to, že
      >neřešila žádné příplatky za víkendy a ani noční. Co
      >teď s tím?
      seznámit zaměsdtnavatele, že docházelo k okrádání zaměstnanců, hrozí mu průšvih, měl by veškeré nároky až tři roky zpětně doplatit, protože až to někdo ze zam-ců zjistí, tak to bude bomba.

A jak na to co nejlépe navázat a čeho se u
      >tohoto pracovního poměru sjednaného na 12 hodin denně
      >vyvarovat?
      porušování ZP

• 1. 9. 2011 10:11

Líba (neregistrovaný) 195.146.112.---

Myslím, že to pro pana zaměstnavatele taková novinka nebude. Těžko by to paní účetní dělala bez jeho vědomí.

• 1. 9. 2011 10:20

pája

tak je to potom jeho problém, i když některé účetní dokáží fantastické věci, všemu rozumí, majitel ničemu, tak dá na ně. Taky jsem se s tím opakově setkával a byly to někdy boje, kde pomhla už jen aztorita vyšší funkce a stalo se i to, že paní účetní si musela hledat jinou práci. Dělat ved.manažera velké firmy s 1.200 zam-ci a nechat si diktovat od účetní, to jsem už nestrávil.

• 1. 9. 2011 10:38

Líba (neregistrovaný) 195.146.112.---