Re: Střet zájmů ?
Já právěže měl za to že předmět činnosti zaměstnavatele je zde naprosto odlišný...Přeci jen tady jde o stavebnictví a tady o IT a jednotlivé firmy mezi sebou nemají jakoukoliv souvislost. Oba zaměstnavatelé každopádně vědí o tom že pracuji na dvou místech, ale nemám to písemně, takže předpokládám že bude třeba něco takového sepsat jen pro jistotu aby to nebylo případně napadnutelné. Nevíte někdo o nějakém univerzálním formuláři k tomuto ?
Re: Střet zájmů ?
Předmět činnosti zaměstnavatele je ale servis hardware a druhý zaměstnavatel je stavební firma. měla jsem za to, že nesmím vykonávat to, co dělá můj zaměstnavatel, ne co dělám já u něho. Pokud tedy pracuji jako účetní, nemůžu vést účetnictví dalším klientům? POuze se souhlasem?
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Výše záloh na nemocenské pojištění, které zaplatí OSVČ v roce 2026
Špehování konkurence za pár stovek: Jak najít jejich slabiny a vytěžit z toho maximum
Mzdové účetnictví v roce 2025 aneb krátké ohlédnutí končícím rokem
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
6. 9. 2011 10:30
Zdravím,
měl bych dotaz ohledně střetu zájmů.
Aktuálně pracuju jako technik technické podpory u jedné firmy, která opravuje nejrůznější hardware. Od LCD televizí po PC komponenty. Převážně se starám o to aby technici mohli opravovat a fungovaly jim testovací programy a testovací vybavení. V podstatě taková technická podpora technikům. Tohle je mé hlavní zaměstnání, ale k tomu ještě pracuji na dohodu u jedné stavební firmy kde provádím správu a údržbu výpočetní techniky a je to takový menší přivýdělek řádově pár stokorun měsíčně. Stavební firma má několik počítačů na své pobočce a mým úkolem je starat se o to aby fungovaly bezproblémů a také provádím pravidelné zálohy, instalace softwaru a podobně.