Hlavní navigace

Postup vyřízení reklamace

  • (neregistrovaný) 213.19.14.---

    7. 9. 2011 11:15

    Po provedené montáži oken, kdy byla předem zaplacena zaloha ve výši 85% celkové částky jsem sepsala reklamci a odeslala montážní firmě na dodejku. Firma v zákonné lhůtě 30 dní neodpověděla a až na opakovanou urgenci napsala, že na základě konstatování a vyjádření jejich pracovníků, kteří montáž dělali reklamaci neuznávají. Od montáže oken, kdy bylo jimi slíbeno, že přijedou okna a dveře seřídit, se zde od firmy nikdo neobjevil. Reklamaci si posoudili sami u svého stolu aniž by se přijeli podívat a posoudit ji na místě. Z montáže oken a vše co jsem reklamovala jsem pořidila fotodokumentaci na CD, která byla k reklamaci přiložena. Nyní po dvou letech napsali upomínku na nezaplacení cca 17 tis. Kč a chtějí vše předat soudnímu vymahání. Je postup vyřízení reklamace, kdy ani nepřijeli osobně se na uvedené jednotlivé reklamované body podívat a rozhodli si jen tak sami, že se domluvili se svými zaměstnanci správná? Když mám doloženo dodejkou, že nedodrželi zákonnou lhůtu 30 dní, co mám třeba dál teď podniknout? Děkuji Vám moc.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 9. 2011 17:05

      ... (neregistrovaný) 193.86.121.---

      Re: postup vyřízení reklamace
      Mícháte 2 věci. Pokud firma odvedla svou práci dle smlouvy, měla za ní dostat zaplaceno dle smlouvy. O námitkách při převzetí díla se nezmiňujete, takže závada se objevila poté. Vaše reklamace nebyla uznána. V čem vidíte problém? Určitě snadno vygooglíte, jak postupovat při neuznání reklamace a jaké jsou promlčecí lhůty.

    • 7. 9. 2011 17:39

      marra (neregistrovaný) 213.19.14.---

      Re: postup vyřízení reklamace
      již do předávacího protokolu jsem psala připomínky. Problémy byly již v průběhu montáže i po ní, volala jsem šéfa party, psala emaily. Vše jproto nafotiila. Proto hned reklamace. Parapety jsou každý jinak, těsně na zdi, nebo taky 2 cm od zdi. Jedno ze tří oken v jedné místnosti je namontováno jinak zvenku, tj. je o moc více zapuštěné než ty dvě. Atd. atd. Hovořila se soudním znalcem a ten mi řekl, ať nedoplácím, že mám napsat reklamaci a počkat. Odpověděli až na opakovanou výzvu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).