Neplacené volno po RP

• (neregistrovaný)

19. 9. 2011 10:03

Dobrý den,

máme zaměstnankyni, která 29.8. skončila rodičovská dovolená, k 31.8. s ní byl ukončen pracovní poměr dohodou. 30.8 a 31.8. byla na neplaceném volnu. Jak správně spočítám odvody za tyto dva dny. Jsem v tomto začátečník a nerada bych udělala chybu. Budou vůbec odvody nebo bude patřit k těm co celodenně pečují o dítě (3r). Děkuji za pomoc.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 9. 2011 10:09

Kara (neregistrovaný)

Re: Neplacené volno po RP
      Pokud už nepobírala rodičovský příspěvek, ale byla na své ZP nahlášena v kategorii "osoba pečující....", tak je pojištěna státem.

• 19. 9. 2011 10:18

Zdena99 (neregistrovaný)

To pochybuju, že byla..a kdyby nebyla? Jak vypočítám odvody? děkuji za ochotu.

• 19. 9. 2011 10:53

Kara (neregistrovaný)

Pokud nebyla (ale to bych si fakt u ní radši zjistila), tak se Zp u nepl. volna počítá takto: 8000 : 31(kal. dny srpna) x 2 (2 dny nep. volna) = 517 Kč (základ). Z toho 4,5 %, tj. 24 Kč hradí ona, 9%, tj. 47,- zaměstnavatel.

• 19. 9. 2011 11:06

Zdena99 (neregistrovaný)

>>>>Dobrý den,
      >>>>
      >>>>máme zaměstnankyni, která 29.8. skončila rodičovská
      >>>>dovolená, k 31.8. s ní byl ukončen pracovní poměr
      >>>>dohodou. 30.8 a 31.8. byla na neplaceném volnu. Jak
      >>>>správně
      >>>>spočítám odvody za tyto dva dny. Jsem v tomto
      >>>>začátečník a nerada bych udělala chybu. Budou vůbec
      >>>>odvody
      >>>>nebo bude patřit k těm co celodenně pečují o dítě
      >>>>(3r).
      >>>>Děkuji za pomoc.
      >>>
      >>>Pokud už nepobírala rodičovský příspěvek, ale byla na
      >>>své ZP nahlášena v kategorii "osoba pečující....",
      >>>tak
      >>>je pojištěna státem.
      >>
      >>To pochybuju, že byla..a kdyby nebyla? Jak vypočítám
      >>odvody? děkuji za ochotu.
      >

Karo,