Zrušení členství v BBC fitness

• (neregistrovaný)

30. 9. 2011 23:19

Dobrý den,

před rokem a 3 měsíci jsem se stal členem fitness BBC za sumu odpovídající 3 letému členství(měsíční spláky). V současné době bych členství rád vypověděl. Vkládám odkaz na smlouvu o členství.

http://www.fitnessbbc.cz/dokument/smlouva.pdf

Rád bych využil článku VI. Ukončení členství odstavec 2.

Může společnost BBC rozhodovat co je a co není závažný důvod v případě, že uvedu jiný důvod než je lékařský stav?

V případě, že by tohoto odstavce nešlo využít je nějaká jiná možnost odstoupit od smlouvy aniž by po mně mohla společnost bbc nárokovat nějaké dodatečné platby?

Děkuji předem za odpověď

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 10. 2011 2:09

Karel V. (neregistrovaný)

Re: Zrušení členství v BBC fitness
      Právnicky vám neporadím, právník jsem jen amatér, ale ta smlouva VOP jsou v tak rozsáhlé řadě věcí nevyvážené (třeba jen děsně krátká lhůta při změně podmínek), že by jí zřejmě soud v řadě bodů neakceptoval. Navíc se na ní jako na spotřebitelskou vztahují č. i EU předpisy na ochranu spotřebitele.

ALE - zásadní chyba je, že jste jí podepsal(a).

Děkuji Bohu, že jsem do BBC fitness nevlezl, ač bych to potřeboval a ač mne o tom přesvědčovali kolegové. Můj názor po přečtení smlouvy je, že jsou to pěkní podvodníci (bílí podvodníci). Doteď jsem si Passera vážil, ale protože právě PI myslím dělal výběr té firmy, tak nevím, nevím. Ale možná se nájemce Brumlovky změnil. A chápu proč tak mnoho kolegů nabízí převod smlouvy...