Hlavní navigace

Příplatek za vedení

• (neregistrovaný) 89.190.75.---

3. 10. 2011 10:14

Dobrý den, prosím Vás mám takový dotaz. Jsem účetní ekonom ve školství a mám nad sebou ředitelku a pod sebou vedoucí recepce, která řídí další recepční. Na jaké % a z jaké částky mám nárok jako na příplatek za vedení? Řekla bych, že jsem druhý stupeň řízení a někde jsem vyčetla, že se těch 15-40% počítá z nejvyššího platového tarifu té dané třídy v které je zaměstnanec zařazen. Já jsem v deváté třídě, tedy nejvyšší tarif je 18 890 Kč. Měla bych tedy mít nárok na nejméně 2834 Kč? Nebo se pletu? Trošku mě totiž plete §124 zákoníku práce odst.4, kde je psáno, že zaměstnanci, který není vedoucím zamstnancem, avška je podle organizačního předpisu oprávněn organizovat , řídit a kontrolovat práci jiných zam .... a tam je rozpětí 5-15%. Tak nevím jestli náhodou třeba nepatřím do této skupiny zaměstnanců? Protože nejsem žádný vedoucí, jen ekonom-účetní. Ale recepční zadávám práci? Poradíte mi někdo? Děkuji moc za odpovědi.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 10. 2011 15:08

JiřinaH. (neregistrovaný) 85.119.90.---

Re: Příplatek za vedení
      Prosím Vás, vy zřejmě pracujete v podnikatelské sféře, na tu se příplatky za vedení nevztahují. Budou-li Vám chtít příplatek za vedení dát, mohou, ale není na to zákonný nárok.Nejste oděňovaná platem ale mzdou, že.

• 3. 10. 2011 16:02

Blanka0001 (neregistrovaný) 89.190.75.---

Ne, ne. Jsem ve státní sféře ve školství. A jsme odměňováni platem. Tak jen chci vědět, jak to má být správně. Dřou mě tady tak hrozně, že chi vědět, zda mi plat dali správnej.Děkuji.

• 4. 10. 2011 15:46

JiřinaH. (neregistrovaný) 85.119.90.---

No tak ZP § 124 ,odst.4- tam to přesně je.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).