Hlavní navigace

Vracení poštovného

  • (neregistrovaný) 90.177.46.---

    5. 10. 2011 21:50

    Včera proběhla zpráva, že internetové obchody musí vracet poštovné při vrácení zboží zákazníkem ve 14 denní lhůtě. V par.53, odst.10 obč.zákl. ale je, že "Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží." Poštovné tedy není skutečně vynaložený náklad? Na co tedy jako dodavatel máme právo? Nerozumím tomu... Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 10. 2011 22:06

      V. (neregistrovaný) 77.240.96.---

      Re: vracení poštovného
      Myslíte nějakou obecnou reportáž u lovců senzací?

      Než se to u nás uvedeno do zákonů a do praxe, tak budeme šediví
      http://www.podnikatel.cz/clanky/nova-smernice-eu-o-pravech-spotrebitelu/

    • 5. 10. 2011 22:17

      Eliška (neregistrovaný) 90.177.46.---

      Re: vracení poštovného
      Děkuji moc. To je zajímavé. Už jsem toho dnes přečetla hodně - včetně třeba této odborné rady, ze které mi jde hlava kolem: http://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/prodejce-si-pri-odstupovani-pres-internet-strhnul-neprimerenou-castku/53

      Neradi bychom se stali jen levnou půjčovnou.
      Byla o tom včera prý nějaká reportáž na Nově (no) a tak hledám, jak je to ve skutečnosti...

    • 5. 10. 2011 22:36

      Eliška (neregistrovaný) 90.177.46.---

      Re: vracení poštovného
      Hm, tak změna - je to i na tom podnikatel.cz : http://www.podnikatel.cz/aktuality/e-shopy-museji-vracet-i-postovne/

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).