Hlavní navigace

Pracovní pohotovost - jaké dokumenty

  • (neregistrovaný) 93.99.179.---

    25. 10. 2011 14:16

    Dobrý den,
    můžete mi prosím poradit, jaké formální dokumenty by měly být uzavřeny mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem za situace, kdy zaměstnanec souhlasí s držením pracovní pohotovosti? Nějaká dohoda nebo sjednání místa, kde bude pohotovost držet? Díky

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 10. 2011 16:01

      VH

      Re: Pracovní pohotovost - jaké dokumenty
      Jedna věta, že souhlasí, popřípadě si může vymínit rozsah (i když maximální rozsah prac. pohotovosti není uzákoněn). Sjednání místa, kde bude čekat, je nanejvýš vhodné, protože pokud ho zaměstnavatel povolá k výkonu práce, náleží mu cestovní náhrady jako při pracovní cestě. Nebude-li místo sjednáno, mohl by se pak zaměstnavatel divit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).