Hlavní navigace

Rekonstrukce střechy

  • (neregistrovaný) 90.183.74.---

    28. 11. 2011 14:02

    Klient zrekonstruoval firemní budovu. Protože došlo rekonstrukcí k vytvoření většího půdního prostoru, zaúčtovali jsme fakturu za novou střešní konstrukci na technické zhodnocení. A protože dosud nedošlo ke kolaudaci dostavby, tak jsme zatím nic neodpisovali. Přesto se zde vyvrbilo hned několik problémů: faktura za novou střešní konstrukci není uhražena doposud v plné výši (a nikdy dohražena ani nebude!!). Důvodem je to, že klient v podstatě doteď dílo nepřevzal, protože není dokončeno. Podle smlouvy tam prostě cosi chybí dodělat, a to ten dotyčný, co prováděl střechu, již dodělávat rozhodně nechce. Nechce ani za žádných okolností vystavit dobropis na nedodělané práce, čili na tu část "nezaplacené faktury". DPH jsme si pochopitelně před třemi lety uplatnili celé. Navíc bych účetně měla v tomto daňovém přiznání nezaplacenou část faktury dát do PŘÍJMU (protože se jedná o závazek 36 měsíců po splatnosti). Ale co dál? Po střeše teď pracuje nová firma a dodělává to, co měl udělat původní dodavatel, se kterým není možná žádná rozumná komunikace, takže budu mít další fakturu od jiného dodavatele na další technické zhodnocení. Navíc v příštím roce proběhne kolaudace,
    prosím jak toto řešit ?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).