Re: nákl.příštích období-opravy nemovito
Finanční nebo operativní leasing?
Nezáleží na textu na faktuře, ale na skutečnosti. Byla to opravdu oprava? Nedošlo k technickému zhodnocení? Nebyla např. fasáda zateplena? Bylo na tyto práce zapotřebí stavební povoleni?
Z jakého důvodu nechce dát majitel částku do nákladů? Nechce ji dát do nákladů, nebo je neuznal?
Re: nákl.příštích období-opravy nemovito
>>>>Dobrý den, prosíme o radu - naše firma sídlí v
>>>>areálu,
>>>>za který platí leasing - zároveň je u nás v pronájmu
>>>>ještě jedna firma,která si na vlastní náklady
>>>>opravila
>>>>střechu a fasádu, nám následně cenu přefakturovala.
>>>>Majitel společnosti nechce dát tuto částku do nákladů
>>>>-
>>>>jedná se cca o 600tis,.je to zaúčtováno na náklady
>>>>příštích období, přestože text na faktuře je dán -
>>>>oprava
>>>>.Můžete mě poradit, zda se dá nějak rozpouštět do
>>>>nákladů postupně celá částka nebo - podle mého -tato
>>>>možnost vůbec neexistuje? děkujeme za pomoc
>>>
>>>Kdo je vlastníkem střechy?
>>>Leasingová společnost?
>>>
>>Ano,leasingová společnost
Je to finanční leasing,byla to opravdu oprava se stav.povolením, do nákladů to majitel dát nechce kvůli nákladům,nemovitost nemáme v majetku, ale můžeme tam tedy dát tyhle opravy jako technické zhodnocení a odepisovat ho? se souhlasem pronajímatele?
>
>Finanční nebo operativní leasing?
>Nezáleží na textu na faktuře, ale na skutečnosti. Byla
>to opravdu oprava? Nedošlo k technickému zhodnocení?
>Nebyla např. fasáda zateplena? Bylo na tyto práce
>zapotřebí stavební povoleni?
>Z jakého důvodu nechce dát majitel částku do nákladů?
>Nechce ji dát do nákladů, nebo je neuznal?
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
29. 11. 2011 14:37
Dobrý den, prosíme o radu - naše firma sídlí v areálu, za který platí leasing - zároveň je u nás v pronájmu ještě jedna firma,která si na vlastní náklady opravila střechu a fasádu, nám následně cenu přefakturovala. Majitel společnosti nechce dát tuto částku do nákladů - jedná se cca o 600tis,.je to zaúčtováno na náklady příštích období, přestože text na faktuře je dán - oprava .Můžete mě poradit, zda se dá nějak rozpouštět do nákladů postupně celá částka nebo - podle mého -tato možnost vůbec neexistuje? děkujeme za pomoc