Hlavní navigace

Reklamace mobilního telefonu

  • (neregistrovaný)

    21. 12. 2011 14:37

    Dobrý den,

    potřebuji poradit.. dne 17.12.2009 jsem v obchodě Tesco stores zakoupila mobilní telefon, potom jsem ho v září 2010 reklamovala stím, že mi nešel nabíjet, reklamaci mi vyřídili vyměnili USB kabel, mobil už v této době má obouchaný kryt telefonu, což mi do tohoto protokolu napsali, další reklamace byla 26.10.2011 zase se nanabíjí, mobil mi vrátili s vyměněnou baterií, mobil jsem na prodejně Tesco zapla a měla jsem poškozený celý display, takže jsme to s paní na informacích vyřešili, tak že se opět poslal na reklamaci stím, že mi ho poškodily v té opravně a vada byla zjištěná na prodejně, no a mobil mi včera přišel stím že mi reklamaci neuznali napsali mi že je telefon po pádu i když o pádu v předchozím reklamačním protokolu nenapsali ani slovo a že mi ho vrací zpět bez opravy a ztrácím záruku!

    Nevím si teď rady ale určitě to nechci takhle nechat a mít teď mobilní telefon s flekama na display..

    Předem děkuji za Vaše reakce

    S pozdravem

    Romana

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 11. 2019 19:01

      Janica (neregistrovaný)

      Tyjo to je příšerně jednání :( Jak to prosím nakonec dopadlo? Já se právě chystám kupovat iPhone a aspoň vím, na který obchod s mobilama si dát teda raději pozor. Každopádně se budu snažit se o ten mobil starat jako o oko v hlavě :) A pořídím si nějaký takový kryt https://revocase.cz/ aby mi vydržel co možná nejdéle. Ale děkuji tedy za upozornění.

    • 22. 11. 2019 19:19

      . (neregistrovaný)

      Reakce na příspěvek z 21. 12. 2011 .. reklama jak vyšitá ..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).