Re: Záznamní povinnosti u baru
--------------------------------------
pokud budete mít zaměstnance a ti se budou střídat, doporučuji vést Tzv zrcadlo, nevím zda-li víte co to je. Je to v podstatě denní rozpis tržeb, kde se uvádí- zůstatek zboží z předešlého dne + příjem zboží-
zůstatek zb. ke konci dne a rozdíl (prodej)by mělo být vyúčtování v prodejní ceně a to je ta vaše denní tržba. Nemusí to vyúčtování být každý den, stačí při střídání služeb obsluhy Tržbu Vám mohou dávat zálohově, ta se potom odrazí ve vyúčtování. Účtenku vypisujete na žádost zákazníka. A vy máte možnost je podle zůstatků kontrolovat,
Re: Záznamní povinnosti u baru
Dobrý den, moc děkuji ano o tom jsem slyšela, mám již nachystánu v exccelu tabulku, ale nevěděla jsem zda je to dostačující. Sklad mít nebudu takže veškeré nákupy se mi promítnou ihned na tiskopise a když se budou zaměsnanci střídat hned budu vědět jak hospodařili. Stačí tedy co 2-3 dny?? Bude tato evidence dostačující podklad pro účetní jeko záznam tržeb. Nemusí se vést denní záznam. To bychom nedělali nic jiného než vypisovali formuláře.
Prosím kde k tomu najdu něco v zákoně, předpokládám o účetnictví?? Účetní mám teprve v jednání tak chci být dopředu připravená. Děkuji Iveta
Re: Záznamní povinnosti u baru
A nemusí být učtenka vypisována nad 50,- Kč automaticky?? Iveta
Re: Prosím jesště o názor, radu
denní rozpis tržeb můžete dělat 1x týdně .Personál Vám bude denně odevzdávat zálohu a to pro Vás bude znamenat, že tyto zálohy včetné týdenního vyúčtování, budou vaší denní tržbou (kterou si zapíšete do nějaké tabulky- vytvořené v Excelu s datumem od 1 do 31. dne v měsíci) Po ukončení měsíce tržby sečtete a zapíšete jednou položkou do DE
ještě jednou - účtenky se vypisuji jenom na požádání zákazníka
Re: Prosím jesště o názor, radu
-----------------------------------------------------------------------
FÚ to určitě stačit bude, ke konci účetního období (konec roku) musíte provést inventarizaci zásob, pohledávek, závazků. U zásob zboží provedete fyzickou inventuru, kterou porovnáte s účetním stavem,tj. zůstatkem z denního vyúčtován,ípřípadné
rozdíly dáte k úhradě svým zaměstnancům, ale nesmíte zapomenout s nimi sepsat hmotnou odpovědnost. Ještě bych Vám chtěla doporučit , aby jste si prostudovala webové stránky "Jak podnikat", tak se dostanete trochu do obrazu.
Jinak Vám přeji mnoho úspěchů v případném podnikání
tara
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
17. 1. 2012 11:57
Dobrý den budu otvírat malý bar, kde budu prodávat převážně alko, nealko nápoje, kávu, případně nějaké cukrovinky, ….. povedu daňovou evidenci.
Jakou musím vést záznamní evidenci - denní záznam tržeb. Na základě čeho? Musím vypisovat účtenky, když nemám pokladnu. Provádět nějaké inventury, jak často? Při výměně směny? Budu mít dva zaměstnance.
Prosím poraďte ať můžu vše řádně nastudovat před otevřením. Plátce DPH zatím nebudu je to stále při ročním obratu nad 1milion Kč.
Moc děkuji za radu, případně odkaz na nějaký zákon k nastudování.
Přeji krásný den Iveta