Inventarizace pohledávek a závazků

  • (neregistrovaný)

    26. 1. 2012 18:01

    Jsem nováčkem v oblasti účetnictví, zajímalo by mě, jak se řeší rozdílné výsledky inventarizace.. Náš zákazník, současně i dodavatel nám odsouhlasil naše pohledávky, avšak ne naše závazky.. neboť nám vystavil fakturu 31.12. S ohledem na to, že se jedná o zákazníka se zahraničí, tato faktura nám doposud nepřišla.
    Až přijde, kvůli uzavřenému dph ji budeme účtovat stejně až do ledna (pouze náklady budeme přetahovat do roku, kam patří, tj. 2011), avšak závazek bude viset v roce 2012, kdežto u nich to visí v roce 2011.
    Co dál?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 26. 1. 2012 19:58

      VikiPaja (neregistrovaný)

      Re: inventarizace pohledávek a závazků
      Nic.

      Jen pro Váš "klid" jim můžete poslat stav vašich závazků třeba k 31.1.2012. A oni by se měli vyjádřit, že ji "mají" v jiném období.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).