Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
2. 2. 2012 15:53
v říjnu 2011 jsme objednali desky, byly dodány ale v trochu odlišné barvě.
Museli jsme je nechat v listopadu přestříkat a dohodli jsme se s původním dodavatelem, že mu naúčtujeme 50% nákladů - máme na to i zpracovanou cenovou nabídku.
Teď mi technik donesl fakturu na těch 50% nákladů ale s DUZP 2.2.2012.
Myslím, si že se mělo fakturovat v listopadu 2011 a odvést DPH.
Když vyfakturuji teď v únoru, bude tam PDP-jsou tam ještě jiné práce související se stavbou-musím v 2011 udělat dohad na výnos že ano? nebo co by jste mi poradili hlavně ohledně odvodu DPH. Díky.