Vyúčtování daně z příjmů-moc prosím

  • (neregistrovaný)

    3. 2. 2012 12:08

    Dobrý den, vypisuji kolonku 05 - počet zaměstnanců podle § 6 odst.2,
    zařazují se tam zaměstnanci na DOP, DPČ i na hlavní pracovní poměr, kteří mají v daném měsíci na mzdovém listu mzdu? Např. pracovník skončil PP 4.11.2011, mám ho uvést v měsíci listopadu do počtu pracovníků? A ještě jeden dotaz uvádějí se tam zaměstnaci , kteří pobírají nemocenské dávky nebo zaměstnanci na mateřské dovolené? Děkuji. Vyplňuji tiskopis poprvé.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 2. 2012 12:46

      bobr2 (neregistrovaný)

      Re: Vyúčtování daně z příjmů-moc prosím
      uvádí se zaměstnanci, kteří mají k 1.12. příjmy dle §6 ZDP,t.j. které máte k 1.12. vedeny na mzdových listech ve stavu a mají zdanitelnou mzdu. na nemocenské ano, mateřská ne.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).