Skladová evidence POHODA

  • (neregistrovaný)

    3. 2. 2012 15:47

    Dobrý den, začetla jsem se do starších diskuzí o vedení skladové evidence při účtování způsobem B. Pokud nakoupím materiál na zakázku a ten spotřebuju-nemám co naskladňovat, zadávám taky přes příjemku na sklad? a hned zase výdejku ? Nějak mi to není jasné, žil a jsem v omylu, že při B se účtuje na 501, na konci roku se udělá inventura nespotřebovaného materiálu na aktuálních zakázkách a je to.... Opravdu bych měla nákup každého materiálu prohánět skladem ? Bývá to spousta drobného materiálu.... ( barvy, líh, ředidla, atd....)
    děkuju za rady

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).