Počet zaměstnanců - vyúčt. + příloha

  • (neregistrovaný)

    7. 2. 2012 14:53

    prosím jaký je rozdíl v zahrnování zaměstnanců do vyúčtování a do přílohy? zahrnují se tam úplně stejní lidé akorát u vyúčtování je to v průběhu celého měsíce a příloha je výlučně k 1.12.?

    MD, RD, dohodáři, prostě všichni všude? A když mám statutara a zaměstnaného a vedu mu 2 mzdové listy? Už jsem fakt zmatená, četla jsem si příspěvky někdo píše MD ano někdo ne. Převzala jsem to a nechápu proč paní proškrtala a snížila zaměstnance někdy i o 7 oproti tomu co vyhazoval počítač

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 2. 2012 18:20

      HP (neregistrovaný)

      Re: počet zaměstnanců - vyúčt. + příloha
      Ano, příloha je výlučně k 1.12. Vím, že tady někdo píše, že MD a RD ano, někdo ne. Podle upozornění MF by měli být v příloze ti zaměstnanci, kteří mají mzdový list a příjmy podle §6. Dohodáři určitě, u MD a RD bych spíše řekla že ne, protože nemají příjem podle §6, ale na 100% jistá si tím také nejsem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).