Re: Inventarizace pokladny
No ,to doporučení uvádět jiné datum mi zrovna nesedí.Ale co jste zjistili 13.1. v pokladně? Skutečný stav a od toho musíte odečist pohyby. Předpoklám, že to tak skutečně bylo, jen to musíte popsat.Někdo nedělá inventury vůbec, u nás se na to zase moc dbá a "předem" . Inventura 20.12. tolik a tolik pohyb plus a mínus (doloženo z účta)= stav 31.12.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
8. 2. 2012 13:13
Dobrý den, při auditu nám bylo vytknuto v zápisu: "Upozorňujeme na skutečnost, že byly doloženy fyzické inventarizace pokladní hotovosti a cenin k 31.12.2011 za středisko „xxxxx“ s datem vyhotovení (s datem provedení fyzické inventarizace) 13.01.2012. Upozorňujeme proto na §29 a §30 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, kde jsou stanoveny povinnosti pro inventarizaci majetku a závazků. Pro inventarizaci pokladní hotovosti a cenin k 31.12.2012 proto doporučujeme uvádět jako datum provedení inventarizace 31.12.2012." Přičemž zákon o účetnictví v §30 bod 4) umožňuje provést fyzickou inventuru před a po ukončení účetního období.
Je názor auditora správný?
Fyzická inventura nemohla být provedena k 31.12.2011, jelikož nebyla pokladní přítomna v práci. Děkuji.