Hlavní navigace

Začátek podnikání - vystavení faktury

  • (neregistrovaný) 79.98.158.---

    12. 2. 2012 12:38

    Omlouvám se předem, pokud je můj dotaz hloupý, ale kdo se neptá nic se nedozví...
    Prosím o radu ohledně správnosti vystavení faktury. Vlastním ŽL cca 1 rok, neplátce DPH, od 1.2.2012 jsem si rozšířil živnost o další činnost (služby v oblasti administrativní správy...). Tyto služby jsem poskytoval už v lednu. Mohu nyní vystavit fakturu (např. s dnešním datem) a uvést na fakturu text "...administrativní činnost v období 15 - 31.1.2011?" Obávám se, abych se nedopustil nějaké zbytečné chyby. Předem díky za odpověď.

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).