Re: Roční zúčtování - lze podepsat až 17
Účetní máme v úplně jiném městě a toho 17. by měla být na firmě. Nejdříve jsem požadovala, aby mi dokumenty zaslali poštou a já bych jim je vyplněné odeslala zase zpět, ale to mi odmítli, že to vyřešíme až toho 17. Tak právě nechci, aby tam potom třeba vzniknul problém a vymluvili se na to, že mi nic nevyplatí, protože jsem prohlášení podepsala pozdě...
No, pokud je účetní slušná ženská, tak by být problém neměl, nevím, jakou tam máte zkušenost. I kdyby se ale cokoliv zhroutilo, můžete si podat přiznání sama....
takže byste o vrácení peněz přijít rozhodně neměla.
Dá se třeba podepsat zpětně - myslím jako že bych toho 17. napsala jako datum vyplnění 15.2.? S žádostí, že budu chtít provést roční zúčtování jsem účetní informovala již na začátku února mailem - lze to pak v krajním případě použít na svoji obhajobu?
Ano datum můžete antidatovat, avšak tohle je opět jen na účetní, pokud s ní máte spory tak Vám může říct, že jste přišla podepsat pozdě a že máte smůlu - je to jen o důvěře. Jinak o roční zůčtování musíte požádat písemně (nejlépe vyplněním a podpisem 3.části prohlášení). Mail je také písemná forma, ale já osobně bych raději ještě volila i doručenku.
Daň. přiznání má být podepsáno do 15.2. Pokud jste se s nimi rozešla ne zrovna v dobrém, pak by bylo vhodné, abyste tento termín dodržela nebo se může stát, že až se 17.2. objevíte, tak Vám bude řečeno, že už je pozdě
nebylo by pro Vás lepší, abyste si požádala o Potvrzení o zdanit. příjmech a podala si daň. přiznání sama? Co když Vám přeplatek nebudou chtět vyplatit, to se s nimi budete soudit? Vím, je to jejich povinnost, aby vyplatili, ale abyste si zbytečně nepřidělala problémy, když jste spolu moc dobře nevycházeli.
Dá se třeba podepsat zpětně - myslím jako že bych toho 17. napsala jako datum vyplnění 15.2.? S žádostí, že budu chtít provést roční zúčtování jsem účetní informovala již na začátku února mailem - lze to pak v krajním případě použít na svoji obhajobu?