prosím mzdovky
>dobrý den, mam na žádosti o vyplacení měsíčního
>daňového bonusu správně vyplněné částky?
>na ř. 1 mám 957,- (daňový bonus 967,- ponížen o částku
>10 Kč - dan za zaměstnance který uplatnuje slevu na
>dítě)
>na ř. 2 mám - z toho uspokojeno 140 Kč - daň za
>dalšího zaměstnance
>na ř. 3 mám - řádek 1 - řádek 2 = 817 Kč. (140 Kč bylo
>zaplaceno) do odstavce a) žádám o vrácení měsíčního
>daňového bonusu vyplaceného z vlastních finančních
>prostředků (částka na řádku 3, popř.nižší) ve výši......Kč
>v jaké výši? (na řádku 3 mám 817 Kč) ale myslím že si
>můžu zažádat o částku 957 Kč, nebo se pletu?
>Jsem začátečník tak se předem omlouvám
>Hezký den
>Marie
Re: prosím mzdovky
§35 d odst. 5
(5) O vyplacený měsíční daňový bonus plátce daně sníží odvod záloh na daň za příslušný kalendářní měsíc.
Proč jste tedy platili těch 140Kč?
V žádosti je uvedeno ř.1 celkový bonus ... ř.2 z toho uspokojeno z objemu záloh... Když jste z toho nic neuspokojili, protože jste zálohy odvedli, nemůžete tam nic napsat. Pak vám vyjde 957,- k vrácení. Nebo můžete požádat jen o 817,- a odvedených 140,- nechat "napříště".
Re: prosím mzdovky
já jen zpracovávám účetnictví - to proč klient zaplatil 140 Kč netuším. ale děkuji za radu. Hezký den
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
14. 2. 2012 13:13
dobrý den, mam na žádosti o vyplacení měsíčního daňového bonusu správně vyplněné částky?
na ř. 1 mám 957,- (daňový bonus 967,- ponížen o částku 10 Kč - dan za zaměstnance který uplatnuje slevu na dítě)