Re: DP
Proč přiložit kopii potvrzení? Starých potvrzení o zaplaceném pojištění?
Potvrzení má většinou zaměstnavatel, který dělal roky předtím roční zúčtování. A na potvrzení je částka, která mohla být uplatněna, ne která byla skutečně uplatněna. Poplatník mohl mít několik životních pojistek, z první mohl uplatnil např. 10.tis., z druhé 2.tis., a přitom na druhé mohl mít potvrzení na 8.tis.Kč.
Proč přiložit smlouvu?
Prosím je tato povinnost, předkládat tyto doklady, uvedena v ZDP?
Re: DP
Klídek, každý by nejraděj ke všemu 50 potvrzení a každé pokud možno s 50 razítkama !! Čím víc razítek, tím je to tak nějak kvalitnější.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
15. 2. 2012 17:39
Vím že musím dodanit částku,kterou jsem si uplatnila jako odpočet zaplaceného ŽP,to jsem v r.2011 zrušila.V DP budu tuto částku uvádět v příloze č.2 §10-je to správně.Co tam napsat?díky