Hlavní navigace

Roční zúčtování -chybí dny

  • (neregistrovaný)

    20. 2. 2012 13:29

    Dobrý den, prosím o radu. Zaměstnankyně nastoupila do firmy
    5.12.2011. Přinesla potvrzení o zdanitelných příjmech z minulého zaměstnání, kde končila 30.11.2011.
    Podle jejího vyjádření byla od 10.11. do 3.12. v pracovní neschopnosti . Jak mám v ročním zúčtování evidovat ty dny od 1.12 do 4.12. ? Má napsat čestné prohlášení , že byla v pracovní neschopnosti ? Děkuji za pomoc.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 20. 2. 2012 13:37

      Jindra1 (neregistrovaný)

      Re: roční zúčtování -chybí dny
      to vám vypíše v tom prohlášení, kde taky podepisuje, že vše je pravdou

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).