Hlavní navigace

Reklamace 2. majitel

  • (neregistrovaný) 46.135.188.---

    21. 2. 2012 13:20

    dobrý den, mám dotaz - koupila jsem u jedné firmy zboží, které jsem po 3měs chtěla (samozřejmě za menší částku) prodat, firma mi bohužel sdělila, že záruka se vstahuje pouze na prvního majitele, další nemá již na běžící 2letou záruku nárok?! Jak to je? Myslela jsi si vždy, že je záruka na zboží, ne na majitele. Jak je to tedy v případě daru? Pokud někde koupím někomu dárek, nemá nárok na záruku, jelikož jsem to kupovala já ? V tomto případě se jedná o kočárek.
    děkuji za radu
    Němcová A.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 2. 2012 13:32

      Němcová (neregistrovaný) 46.135.188.---

      Re: Reklamace 2. majitel
      Firma mě má v databázi a veškeré info o mých nákupech. Ke kočárku nemám záruční list. Chtěla jsem ho od nich kvůli prodeji vystavit a bylo mi řečeno toto. Kdybych u nich prováděla reklamaci já, není problém.

    • 21. 2. 2012 15:18

      Martha (neregistrovaný) 213.81.197.---

      Re: Reklamace 2. majitel
      Pokud se nepletu, tak záruku vůči kupujícímu drží vždy prodávající. Takže ten, kdo od vás zboží koupí, záruku mít bude, ale od vás.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).