Prosím o radu tákající se výpisu z evidence pro daňové účely v oddíle A. "dodavatel" nebo "odběratel". Chápu to správně, že musím mít zvlášť výpis pro přijatá plnění a zvlášť pro poskytnutá plnění? To znamená, že když vypisuji evidenci poskytnutých plnění tak zaškrtnu v oddíle A. "dodavatel" a v opačném případě když vypisuji přijatá plnění tak zaškrtnu " odběratel"? Omlouvám se za hloupou otázku, ale nejsem si 100% jistá. Moc děkuji za radu.
Re: Výpis z evidence pro daňové účely
když děláte výpis z vydaných faktur-zaškrtnete dodavatel a když z přijatých faktur zaškrtnete odběratel je to z pohledu vaší firmy.
23. 2. 2012 22:02
Prosím o radu tákající se výpisu z evidence pro daňové účely v oddíle A. "dodavatel" nebo "odběratel". Chápu to správně, že musím mít zvlášť výpis pro přijatá plnění a zvlášť pro poskytnutá plnění? To znamená, že když vypisuji evidenci poskytnutých plnění tak zaškrtnu v oddíle A. "dodavatel" a v opačném případě když vypisuji přijatá plnění tak zaškrtnu " odběratel"?
Omlouvám se za hloupou otázku, ale nejsem si 100% jistá. Moc děkuji za radu.