Hlavní navigace

OT Začátky účetních OSVČ

• (neregistrovaný) 90.183.214.---

29. 2. 2012 20:37

Prosím, kdo se se mnou podělí o Vaše zkušenosti?
    Před 3 měsíci jsem si zřídila ŽL na vedení UCE, DE. Inzeráty po internetu mám, ale zatím nic. Mám jen jednoho klienta, kterého mi dohodila známá účetní, která nestíhá. A během posledního měsíce jsem vyplnila daňovky 3 klientům elektronicky (našla jsem si poptávky na netu). Nevím, jak se snažit, aby moje služby někdo využil.
    Tak se ptám na Vaše začátky a zda se Vám "podnikání" postupně rozjelo.
    Naštěstí to nemám jako hlavní činnost, jsem zaměstnaná jako účetní na HPP, takže mě to momentálně zas tak netrápí. Ale protože jde šéf za dva roky do důchodu a firma bude určitě končit, měla bych "začít něco dělat" :)), myslím, že mě účto celkem baví a nic jiného asi pořádně neumím :)).
    Asi hraje roli i to, že nejsem např. z Prahy, ale z vesnice v Jihmor.kraji.
    Tak jsem zvědavá, jaké jsou začátky účetních OSVČ a za případné reakce děkuji :)).

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 3. 2012 9:09

Katka2 (neregistrovaný) 82.99.161.---

Re: OT Začátky účetních OSVČ
      Nevím jak v účetnictví, ale inzeráty tohoto typu jsou na nic a jediné, co funguje je doporučení spokojeného klienta svým známým. Možná by stálo za to zkusit, když je ten březen, jít si stoupnout na berňák vedle hromádky formulářů DPFO, a každému vrazit letáček nebo lépe prohodit slovo .
      P.S. v Praze to není jiné

• 1. 3. 2012 10:03

Hanče (neregistrovaný) 88.102.186.---