Hlavní navigace

Pořízení zboží DUZP

  • (neregistrovaný) 213.29.220.---

    7. 3. 2012 9:05

    Dobrý den,

    pořídíli jsme zboží od Australské zboží. Zboží je procleno a puštěno do volného oběhu EU v Nizozemí. Australská firma nám fakturuje zboží a nizozemská firma nám fakturuje clo a náklady s clením a dopravu. Zboží jsme fyzicky obdrželi 28.2.2012. Faktury od nizozemské firmy jsou vystaveny až 6.3.2012.

    Evidujeme to jako pořízení zboží z EU a vždy jsme dávali DUZP dle datumu proclení od nizozemské firmy a bylo vždy stejné nebo dřívější než jsme obdrželi fyzicky zboží. Jaké bude tedy v tomto případě DUZP?

    Do jakého měsíce to dát do intrastatu?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 3. 2012 9:21

      Jana N. (neregistrovaný) 195.5.186.---

      Re: Pořízení zboží DUZP
      do dph bych dala ke dni doplnění údajů na fakturu i do intrastatatu
      do března .
      podle mě doplnění údajů na fakturu - jedním z povinných údajů na doplnění je i pořízení zboží. nemůžu doplnit údaje = tedy dát do dph dřív než mám zboží fyzicky

    • 7. 3. 2012 9:26

      jiriiiiiiiiiiiiiiiiiik (neregistrovaný) 213.29.220.---

      Re: Pořízení zboží DUZP
      Děkuji za radu. Další věc je, že jsme zboží naskladnili v únoru a již v únoru jsme část zboží fakturovali a prodávali. Nebude v tom problém?

    • 7. 3. 2012 9:30

      Jana N. (neregistrovaný) 195.5.186.---

      Re: Pořízení zboží DUZP
      nemyslím si, že by to vadilo, prodali jste tady zřejmě s dph a odvedli v únoru

    • 7. 3. 2012 9:36

      jiriiiiiiiiiiiiiiiiiik (neregistrovaný) 213.29.220.---

      Re: Pořízení zboží DUZP
      Přesně tak, máme několik faktur vystavených do tuzemska, kde odvedeme DPH v únoru. Také máme 3 faktury vystavené pro plátce v EU, a u kterých fyzicky zboží odcházelo až v březnu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).