Předávání úč. dokladů - protokol?

  • (neregistrovaný)

    10. 3. 2012 13:54

    Dobrý den, rád bych se zeptal, jak řešíte rutinní předávání účetních dokladů mezi firmou a externím účetním.
    Zpracovávám účetnictví firmě, jejíž počet dokladů, především přijatých faktur se velmi navýšil (na cca 300 měsíčně). Občas se stane, že mi jednatel firmy tvrdí, že mi některou fakturu předával, i když to tak nebylo. Nemám ale jak bych mu dokázal, že jsem konkrétní doklady nedostal.
    Jediné co mě napadá je sepisovat předávací protokol při každém předávání dokladů (2x týdně), což je ale zase spousta práce.
    Nemáte náhodou nějaký systém, jak toto efektivně řešit?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).