Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
10. 3. 2012 13:54
Dobrý den, rád bych se zeptal, jak řešíte rutinní předávání účetních dokladů mezi firmou a externím účetním.
Zpracovávám účetnictví firmě, jejíž počet dokladů, především přijatých faktur se velmi navýšil (na cca 300 měsíčně). Občas se stane, že mi jednatel firmy tvrdí, že mi některou fakturu předával, i když to tak nebylo. Nemám ale jak bych mu dokázal, že jsem konkrétní doklady nedostal.
Jediné co mě napadá je sepisovat předávací protokol při každém předávání dokladů (2x týdně), což je ale zase spousta práce.
Nemáte náhodou nějaký systém, jak toto efektivně řešit?
Děkuji