Hlavní navigace

Účetnictví kavárny

• (neregistrovaný) 46.174.36.---

25. 7. 2012 10:41

dobrý den, jsem účetní, ale zatím jsem vedla účetnictví pro podniky typu stavební, automobilový atd. nyní mě ale oslovil známí, že bude otevírat kavárnu a chtěl by pomoci s účetnictvím. Nevíte někdo prosím, zda a jak vlastně účto vést? myslím ta úskalí v podobě jídla a pití, jestli se to vede formou skladů, a jakým způsobem se odepisuje... (např. káva). Děkuji Renka

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 7. 2012 10:54

Kloudova23 (neregistrovaný) 89.102.214.---

Re: účetnictví kavárny