Jsem FO a kromě jedné firmy pracuji pro klienta, kterému zpracovávám účetnictví pro 25 firem. Jedná se o správu domů (SVJ) - faktury vystavuji přímo těmto SVJ, ale účetnictví zpracovávám u něho ve firmě na jeho počítači - z důvodu, že nechce abych si nosila doklady domů, že by se mohly ztratit a také proto, že technici potřebují to nahlížet do těchto faktur apod. Jakou smlouvu uzavřít, smlouvu o pronájmu části kanceláře a počítače?Poradíte? děkuji
18. 9. 2012 9:32
Jsem FO a kromě jedné firmy pracuji pro klienta, kterému zpracovávám účetnictví pro 25 firem.
Jedná se o správu domů (SVJ) - faktury vystavuji přímo těmto SVJ, ale účetnictví zpracovávám u něho ve firmě na jeho počítači - z důvodu, že nechce abych si nosila doklady domů, že by se mohly ztratit a také proto, že technici potřebují to nahlížet do těchto faktur apod. Jakou smlouvu uzavřít, smlouvu o pronájmu části kanceláře a počítače?Poradíte? děkuji