Hlavní navigace

Rekonstrukce kanceláře

  • (neregistrovaný) 80.188.14.---

    2. 10. 2012 9:25

    Dobrý den,

    zrekonstuovali jsme kancelář.
    Jsme v nájmu.
    Mám tyto faktury:

    1. Malování - 15000 Kč- dám rovnou do nákladů 518

    2. Rekonstrukce podlahových krytin - místo koberce jsme položili PVC - 60.000 Kč. Můžu dát rovnou do nákladů? 501 nebo 518?

    3. Kancelářský nábytek - nemám ještě fakturu, ale hodnota bude nad 40.000 Kč, takže zařadím do majetku jako jednu položku a budu odepisovat?

    Děkuji

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

    • 2. 10. 2012 10:25

      P. (neregistrovaný) 77.48.42.---

      Re: Rekonstrukce kanceláře
      Malování bych dala na 518, PVC bych dala do majetku a odepisovala také, je to za víc než 40 tisíc.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).