Hlavní navigace

ochrana osobních údajů zaměstnanců

  • (neregistrovaný) 194.228.151.---

    29. 10. 2012 6:48

    Asi před měsícem jsem se zde dotazovala, jak mám postupovat, když chce zaměstnavatel udělat ze mzdové účtárny průchozí kancelář do konstrukce, máme zde doklady i pokladnu pouze ve skříňkách,do kterých se v době naší nepřítomnosti snadno dostane kdokoli šroubovákem. Zaměstnavatele jsem písemně upozornila, on slíbil nápravu, přesto se celý měsíc nic neděje. Nyní naplánoval, že nám do účtárny přidá kolegu, který řeší výrobu a zakázky. Takže za ním budou chodit zákazníci ohledně řešení zakázek. Já tady řeším se zaměstnanci věci kolem výplat - jejich soukromé věci, jako různá potvrzení na přídavky, půjčky, exekuce, telefonuji o tom se sociálkou - to vše je slyšet do vedlejší kanceláře. Nyní, až zde budou pobývat zákazníci, bude se to řešit i před nimi. Zaměstnavatel - majitel a ředitel v jedné osobě tomu vůbec nepřikládá žádnou důležitost, když něco řeším a řeknu, že se dveře musí zavřít, tak mi to odkýve, ale pak je sám otevře a zase všichni ve vedlejší kanceláři slyší, co já se zaměstnancem řeším. Je toto vůbec možné??? Mně se to vůbec nelíbí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).