Re: Skončení prac.poměru bez zkušební do
Když jste si nesjednali zkušební dobu, tak to jinak nepůjde, než zaměstnavatele přesvědčit o skončení nějakým dnem (tzn. dohodou). Pokud ho nepřesvědčíte, tak Vám nezbude, než dát výpověď (tzn. s výpovědní dobou). Nevím, co jiného byste chtěl poradit. To, že mu tam už nepřijdete a budete mít neomluvenou absenci, není dobré řešení.
To asi nestihnete protože pokud dáte výpověď tento měsíc, bezpochyby až na konci měsíce, tak prac. poměr skončí 31.12.2013. A pokud by nevyplatil mzdu za říjen, tak PP můžete okamžitě zrušit nejdříve 16. prosince a myslím, že říjen vám určitě zaplatí a kdyby šlo o listopad, tak výpovědní doba uplyne dříve, než byste mohl zrušit PP. Raději se zkuste domluvit, že třeba měsíc budete pracovat, aby si mohl najít náhradu a nebudete marodit, čili pro něj výhodnější, když celou výpovědní dobu promarodíte.
Nedá. Smlouvu jsem vypracoval já, protože pracuji jako ekonomický ředitel, ale dělám kromě skladů úplně všechno co se týká účta, daní, mezd a personalistiky. V podstatě dělám ekonom. ředitele sám sobě a majitel na mě tlačí, abych vymýšlel různé "kulišárny" v rámci zákona, a do toho se mi vůbec nechce. Také mzda není bůhvíco.
Nezlobte se, ale mně připadá, že málo vydržíte. Jste přesvědčený, že najdete rychle lepší, pohodovější práci? Kolik zaměstnavatelů jste vystřídal pro srovnání? Kolik je Vám a let a u kolika zaměstnavatelů už jste se v životě o práci ucházel? Co můžete nabídnout a jakou máte praxi? V jaká je zaměstnanost-nezaměstnanost ve Vaší oblasti a jaké jsou tam mzdy? To je velmi důležité. Zvažte to. Nevím, o jaké kulišárny má jít, ale vymýšlení "kulišáren", jak Vy to nazýváte, V RÁMCI ZÁKONA, je normální práce účetních a ekonomů, které se říká např. daňová optimalizace. Pokud je něco v rámci zákona, pak je to v pořádku a je to Vaše práce. Pokud po Vás chce něco, co není v rámci zákona, tedy chce něco nezákonného, tak ho jistě o tom, že v takovém případě bude lepší, když se rozejdete, přesvědčíte.