Hlavní navigace

Služební telefon - pracovní pohotovost

  • (neregistrovaný)

    11. 11. 2013 9:11

    Dobrý den,
    většina zaměstnanců má od zaměstnavatele služební mobilní telefon. Většina z nich má zaveden neomezený tarif, tudíž může používat tento telefon i k soukromým účelům. Ti, kteří neomezený tarif nemají, mají určitou paušální částku, do jejíž výše vyřizují služební i soukromé hovory. Pokud tato částka není překročena, nikdo soukromé hovory nezkoumá a zaměstnanec je nemusí hradit.
    Teď mi jde o to, zdali těm, kteří mají služební mobilní telefon - ať už s neomezeným nebo omezeným tarifem, může zaměstnavatel nařídit, aby byli k dosažení na tomto telefonu i mimo pracovní dobu. A pokud ano, jednalo by se o držení pohotovosti?
    Nikde nemáme pravidla používání služebních mobilních telefonů sepsána, ale šlo by toto třeba právě nějakým vnitřním předpisem ošetřit?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 11. 2013 11:02

      Teriska (neregistrovaný)

      Re: Služební telefon - pracovní pohotovo
      Opravdu mi nikdo neporadíte???? :-(

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).