Re: Odpis pohledávky-konečná zpráva IS
Mnohokrát děkuji. A ještě mám jeden podobný případ,také byla pohl.přihlášena u soudu, byla vyplacena část pohledávky a je tam ještě nějaký zůstatek. Tuto firmu koupil nový vlastník, ale bez pohledávek.
Můžeme tuto pohledávku také odepsat ? A musíme mít k tomu nějaké vyjádření IS nebo soudu ?
Děkuji.
Re: Odpis pohledávky-konečná zpráva IS
Pohledávky byla splatná v r.2008.Pak dlužník uhradil část v r.2012.A my jsme na tento zbytek v r.2012 vytvořili opravnou položku.Nyní jsem našel záznam,že insolv.řízení je pravomocně skončeno.Můžu tedy také zrušit OP a pohledávku daňově odepsat ?
Mnohokrát děkuji za Vaši trpělivost se mnou, ale jsem začátečník a nemám ještě žádné zkušenosti v této oblasti.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Kdy musí důchodci podat daňové přiznání a zdanit svůj důchod?
Stačilo pár úprav posudků pro invaliditu v počítači a lidé získali dávky
Kolové nápoje: Od lékárnických tajností k miliardovému marketingu
Pracujícím důchodcům se zas bude zvyšovat penze, sleva na pojistném jim navíc zůstane
Jediná chyba v přehledu může znamenat zbytečné tisíce navíc
Změna hlášení má háček. Všechny formuláře pojišťovnám se podávají dál postaru
29. 1. 2014 9:34
Dobrý den,prosím zkušené o radu.V r.2009 jsme vytvořili opravnou položku k pohledávkám ( bylo přihlášeno u soudu ) - zaúčtováno
MD558/D391. Nyní jsme dostali "konečnou zprávu a vyúčtování odměny a výdajů insolvenčního správce", kde je mimo jiné uvedeno :
Vzhledem k tomu,že výtěžek ze zpeněžení majetkové podstaty stačí jen k uspokojení/poměrnému uspokojení pohledávek za podstatou a pohledávek na roveň postavených pohledávkám za podstatou,nebudou přihlášení věřitelé uspokojeni.A dále rozhodl o zrušení konkursu z důvodu zjištění,že pro uspokojení pohledávek věřitelů je majetek dlužníka zcela nepostačující.