Hlavní navigace

Pohoda-úvěr

• (neregistrovaný) 92.62.224.---

18. 2. 2014 19:56

Dobrý den, půjčili jsme si peníze na koupi traktoru. V jú. v pohodě potřebuji půjčku zaúčtovat na ještě jeden účet v bance,abych z něj mohla platit půjčku, jelikož bú mám díky splátkám v mínusu. děkuji předem za odpovědi

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 2. 2014 20:20

Lenka28 (neregistrovaný) 83.208.3.---

Re: Pohoda-úvěr
      A co přesně potřebujet vědět? Jak založit jiný bankovní účet? Nebo jak přeúčtovat peníze?

• 18. 2. 2014 20:56

ve (neregistrovaný) 92.62.224.---

PROMINTE, JÁ ANI NEVÍM, JEŠTĚ jsme si peníze nemuseli půjčovat. Dívala jsem se do příručky, a tam je nedanový příjem /pn úvěr/ , že slouží pro půjčky. celý traktor je placen z našeho účtu, na který přišly peníze, a tudíž nyní když mám zadány trvalé příkazy na splátky, mám bú v mínusu. Takže bych měla založit ještě ....a nějak dostat do nulového stavu bú.a ještě prosím , jak zaúčtovat úroky? jsem začátečník, laik, vedu DE manželovi. děkuji

• 18. 2. 2014 21:37

P. (neregistrovaný) 78.136.166.---

Dobrý večer, také Vám moc nerozumím a také jsem laik, též vedu DE manželovi. Pokud vám přišly peníze na BÚ (úvěr), určitě bych zaúčtovala příjem na BÚ a úvěr (zkratka fPNúvr - nabídne se to v předkontaci). Ty peníze jste použili na koupi traktoru a nyní splácíte ten úvěr, je to tak? Účtovala bych výdaj z BÚ a splátka úvěru (zkratka gVNsú). Sem zaúčtuje pouze splátku jistiny - např. splátka úvěru 10.185,- Kč, z toho je splátka jistiny 9.000,- Kč a 1.185,- Kč splátka úroku. Ten bych nejspíš dala na ostatní režijní výdaj. Pokud máte u BÚ zřízen i debet, nic se neděje. Pokud ne, banka bude chtít, abyste co nejdřív BÚ dostali do plusu, tedy podle mě, žádné další platby neproběhnou. Nechápu, co byste chtěla zakládat za další účet.

• 18. 2. 2014 22:05

Lenka28 (neregistrovaný) 83.208.3.---

Já vám také moc nerozumím, možná, že pomůže toto: