Re: DPH identifikovaná osoba začátečník
a jaké konkrétní služby to jsou? náklady spojené s držbou podílu to je hodně široký pojem
nejsem odborník a nevím, jakým způsobem máte podchyceno smluvně. ale myslím si, že jste poskytli služby osobě registrované k DPH v EU (tlumočnické, právní, domény) a z toho titulu jste také osoba identif. k DPH, plnění se neuvádí do přiznání ale do souhrnného hlášení s kódem 3
pokud se vám už nikdo zde na BC neozve, doporučuji toto konzultovat s daňovým poradcem
my jako "matka" jsme ty služby neposkytli, my jsme je pouze zaplatili ( a v případě zahraničních dodavatelů služeb odvedli DPH státu jako identifikované odoba k DPH). Ale ty faktury byly za služby, které nákladově souvisí plně s dceřinnou firmou. účetně je vedu na samostaném účtu a nemohou být daňově uznatelným nákladem mateřské organizace, protože právě souvisí s tou polskou dcerou. Jde mi jen o to DPH....teoreticky by firma, která není plátcem ( je poutze identifikovanou osobou) neměla mít vůbev dovoleno vystavovat fakturu s DPH, nebo se pletu?
díky, třeba se ještě někodo ozve :)
.
>>nejsem odborník a nevím, jakým způsobem máte
>>podchyceno smluvně. ale myslím si, že jste poskytli
>>služby
>>osobě registrované k DPH v EU (tlumočnické, právní,
>>domény) a z toho titulu jste také osoba identif. k
>>DPH,
>>plnění se neuvádí do přiznání ale do souhrnného
>>hlášení s
>>kódem 3
>>pokud se vám už nikdo zde na BC neozve, doporučuji
>>toto konzultovat s daňovým poradcem
>
>my jako "matka" jsme ty služby neposkytli, my jsme je
>pouze zaplatili ( a v případě zahraničních dodavatelů
>služeb odvedli DPH státu jako identifikované odoba k
>DPH). Ale ty faktury byly za služby, které nákladově
>souvisí plně s dceřinnou firmou. účetně je vedu na
>samostaném účtu a nemohou být daňově uznatelným nákladem
>mateřské organizace, protože právě souvisí s tou polskou
>dcerou. Jde mi jen o to DPH....teoreticky by firma,
>která není plátcem ( je poutze identifikovanou osobou)